پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سر خودروهای هیدرولیک چگونه کار می کنند؟

ساده ترین، کارآمدترین و در عین حال کم هزینه ترین بالابرهای خودرو از نوع هیدرولیک هستند که طبق اصل پاسکال کار می کنند. رابطه بین نیروها در سیستم بالابر خودروی هیدرولیک به سادگی با قانون پاسکال بیان می شود. توجه داشته باشید که در بالابر خودرو، دو پیستون در ارتفاع ثابتی قرار دارند، به این معنی که به دلیل اختلاف ارتفاع، اختلاف فشار در سیال وجود ندارد. فشار به کل سطح سیال اعمال می شود. فشار p1 ایجاد می کند. سیستم های هیدرولیک بر حسب تقاضا می توانید فشار را کم یا زیاد کنید برای فشار بیشتر به سطح بیشتری نیاز دارید در سمت چپ است و اگر نیروی 100 نیوتن را به سمت چپ وارد کنید نیرویی 500 نیوتن ایجاد می کند. حق سیستم های هیدرولیک در جک بالابر خودرو به عنوان یک اهرم عمل می کند و مزیت آن این است که فشار از طریق خطوط جریان به طور همزمان منتقل می شود.

 

آسانسور پارکینگ از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

بالابر خودرو از قطعات مکانیکی، قطعات الکتریکی و یک سری مکانیسم های ایمنی تشکیل شده است که از جمله قطعات مکانیکی بالابر خودرو می توان به سیستم هیدرولیک اشاره کرد که به دو دسته کلی 1) جک های هیدرولیک، 2) سیستم هیدرولیک تقسیم می شود. پک پاور هیدرولیک . همچنین انواع مختلفی از قطعات الکتریکی برای آسانسور کابین وجود دارد، مانند کلیدهای کنترلی که برای کنترل آسانسور استفاده می شود.

جدیدترین بالابرها دارای کنترلرهایی هستند که تمامی قطعات الکترونیکی بالابر خودرو را با آخرین فناوری های روز دنیا ترکیب می کند تا زمان نصب و خطاها کاهش یابد.از طرفی در بین قطعات الکتریکی، قطعاتی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها اطمینان حاصل کرد که بالابر خودرو به درستی کار می کند و یا در برخی موارد بالابر خودرو در معرض خطر قرار می گیرد.

دستگاه پاورپک در بالابر خودرو: که از کوپلینگ الکتروموتور به پمپ هیدرولیک به وسیله کوپلینگ تشکیل می شود و با راه اندازی الکتروموتور پمپ را به حرکت در می آورد و از طرفی باعث می شود که پمپ روغن را بمکد و روغن با مقدار زیاد خارج شود. روغن هیدرولیک فشار قوی به جک سیلندر تزریق می شود و باعث حرکت جک هیدرولیک می شود. پاور پک هیدرولیک دارای مخزن روغن است که حجم آن باید 6 برابر ظرفیت پمپ باشد

 سوپاپ تنظیم فشار روی پاور پک بالابر خودرو نیز باعث افزایش یا کاهش فشار روغن می شود.

 سوپاپ فرمان در بسته برق بالابر خودرو برای جهت A و B (جک بالا و پایین) شیر شکستن نیز برای جلوگیری از سقوط آزاد در بالابر خودرو استفاده می شود.

جک قهرمان در آسانسور خودروی ساختمان؟

این وسیله مکانیکی است که برای بلند کردن اجسام یا اعمال نیروی زیاد استفاده می شود.

جک ها به طور کلی بر اساس ظرفیت بار طبقه بندی می شوند، به عنوان مثال (3 تن) رایج ترین انواع جک ها جک بالابر خودرو و جک طبقه یا جک طبقه یا جک پارکینگی  هستند.

جک هیدرولیک مورد استفاده در خودرو فوق از قسمت های زیر تشکیل شده است:

1) لوله استوانه ای

2) میله کروم

3) گلو

4) پیستون

5) لوازم جانبی آب بندی

موتور الکتریکی بالابر خودرو انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند که به دو صورت خشک و غوطه ور در روغن استفاده می شود.

پمپ دنده ای چیست پمپ دنده ای که فقط برای بالابر خودرو استفاده می شود وسیله ای است که در یک سیستم هیدرولیک جریان ایجاد می کند.

شیر کنترلی برای فرمان چیست؟شیر برقی بالابر پارکینگ خودرو می تواند از دو طرف سیم پیچ داشته باشد.شاخه شیر برقی می تواند داخل یا خارج سیم پیچ باشد که باعث می شود روغن جریان داشته باشد یا جریان آن متوقف شود.

سوئیچ فشار چیست؟ برای تنظیم فشار هیدرولیک بالابر خودرو (تنظیم وزن خودرو) می توان از شیر فرمان دستی یا سوئیچ فشار الکتریکی استفاده کرد.

 

 

در شکل زیر نمونه ای از بالابر خودرو دوستانه را مشاهده می کنید

 

 

شکل B یک شیشه جلو اتومبیل 4 ستونی را نشان می دهد.

 

 

 

 

 

 

معیارهایی که باید در انتخاب آسانسور خودروی هیدرولیک در نظر گرفت:

 

همانطور که در بالا ذکر شد، بالابر خودرو به طور کلی به دو دسته بالابر کابین دار و بدون کابین تقسیم می شود.بالابرهایی که کابین دارند می توانند بارهای سنگین تری را در ارتفاع بالاتری نسبت به نوع بدون کابین حمل کنند بالابرهای خودرو بدون کابین می توانند بار 2.5 تنی را تا 12 متر حمل کنند.

بالابر خودرو استانداردترین بالابر پارکینگ خودرو است که عمدتا در نمایشگاه های خودرو استفاده می شود. همچنین فضای نسبتا کمی را اشغال می کنند تا بتوانید از بقیه جای پارک خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از بالابر خودرو

فضای بیشتری برای پارک خودرو در پارکینگ منزل مسکونی فراهم می کند.

 

قیمت جک برقی پارکینگی

 

 

 

برای جابجایی خودروها بین طبقات پارکینگ سرعت بیشتری ایجاد کنید

افزایش ارزش گذاری دفاتر و منازل مسکونی تجاری با سرمایه گذاری در بالابر خودرو

روی یک دستگاه ساختمانی ایمن و استاندارد سرمایه گذاری کنید

مشخصات کلی دستگاه بالابر خودرو:

بالابر ماشین فقط برای جابجایی ماشین است نه برای افراد.

در بالابر خودرو حفاظ هایی در سمت چپ و راست خودرو تعبیه شده است تا از سقوط خودرو جلوگیری شود.

شیلنگ های زره ​​پوش برای محافظت از آسیب شلنگ

سیستم شاسی 24 ولت برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی

بازوی قیچی ساخته شده از پروفیل های فولادی با میله های سوراخ دار که حداکثر استحکام و پایداری را فراهم می کند

نصب سنسور لیزری در ابتدا و انتهای سکوی بالابر خودرو

جعبه کنترل را روی شاسی دستگاه نصب کنید.

 قیمت بالابر خودرو

با توجه به اینکه بالابر خودرو بر اساس سفارش مشتریان طراحی و تولید می شود و همچنین به دلیل تفاوت در لوازم جانبی استفاده شده در آنها، لطفا برای اطلاع از قیمت با همکاران ما تماس بگیرید.

  • ۰۰/۱۲/۲۵
  • احمد عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی