بازاریابی… کلمهای که بار سنگینی به دوش میکشد. بازاریابی قلق خاصی دارد، به همین خاطر است که تیم بازاریابی تا این اندازه برای سازمانها مهم و لازم هستند. مهمترین چیز در بازاریابی پیدا کردن قلق کار و خرج کردن خلاقیت است. اما اگر تیم بازاریابی سرگرم دستهبندی مشتریها یا تهیه گزارش باشند، چقدر برای خلاقیت و ایده فضا میماند؟!
ویژگیهای نرمافزار بازاریابی اوج
دستهبندی مخاطبان هدف بر اساس پارمترهای مختلف (لیست بازاریابی)
طراحی و اجرای کمپین بازاریابی برای لیستهای بازاریابی مختلف
ارتباط کمپینها با مخاطبان از طریق کانالهای مختلف (SMS، پیام صوتی، ایمیل، نامه و…)
دریافت بازخوردهای (فیدبکهای) مخاطبین از کانالهای مختلف در هر کمپین و تبدیل آنها به سرنخ فروش
افزایش کیفیت سرنخها و افزایش نرخ تبدیل آنها به مشتری
گزارشگیری آسان از میزان بودجه، هزینههای صورتگرفته، انتظارات فروش و فروش واقعی برای هر کمپین
گزارش مقایسه کمپینها بر اساس نوع، بازه تاریخی، تعداد سرنخهای تولیدشده و میزان درآمد
- ۰۱/۰۴/۱۳
I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, just become alert to your weblog through Google, and found that it is really informative.
I am gonna be careful for brussels. I will appreciate for those
who continue this in future. Lots of other people will likely
be benefited out of your writing. Cheers!