پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

نمک حمام

مواد معدنی جامد که معمولاً از سولفات منیزیم، گوگرد و اکسیژن تشکیل شده‌اند را نمک حمام یا نمک اپسوم می‌گویند.

نمک‌های حمام به‌عنوان روشی آسان و ارزان برای درمان بیماری‌های روحی و جسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند، این نمک‌ها به‌راحتی در آب گرم حمام حل می‌شوند و از دیرباز برای کاهش درد و استرس به کار برده می‌شدند.

اگر به دنبال راهی برای آرامش جسم و مهم‌تر از آن روحتان هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با آشنایی بانمک حمام، راهی برای رهایی از دردهای جسمی و تنش‌های روحیتان پیدا کنید.

نمک حمام چیست

حمامی دلپذیر با نمک حمام

تاریخچه نمک حمام

نمک حمام یا نمک اپسوم، نام خود را از شهر اپسوم در انگلیس گرفته است، همان جایی که برای اولین‌بار کشف شد.

برخی تاریخچه استفاده از نمک حمام را به سالیان دورتری نسبت داده‌اند، یعنی زمانی که سقراط “دانشمند بزرگ جهان” استفاده از نمک دریا را برای تسکین دردهای بیماران مختلف خود به کار می‌برد و آنها را داخل آب دریا می‌برد تا شفا پیدا کنند.

در برخی از اسناد تاریخی نیز آمده است که نمک حمام نخستین‌بار ۲۷۰ سال بعد از میلاد مسیح در چین مورداستفاده قرار می‌گرفت. از همه این تاریخ‌ها می‌توان دریافت استفاده از نمک حمام این ماده معجزه‌گر به زمان‌های بسیار دوری می‌رسد.

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • احمد عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی