پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روز شنبه بالگرد اورژانس پیکر نیمه جان زنی 23ساله را از شهرستان دماوند به بیمارستانی در مرکز پایتخت منتقل کرد. زن جوان حال مساعدی نداشت و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. شوهر این زن مدعی بود که همسرش اقدام به‌خودکشی کرده است. تلاش‌ها برای نجات زن جوان ادامه داشت اما درنهایت او یک روز بعد یعنی یکشنبه، هفتم شهریور ماه، جانش را از دست داد.

کادر درمان اما هنگام معاینه زن جوان متوجه آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن متوفی شده بودند. از سوی دیگر بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که زن جوان دچار خونریزی مغزی نیز شده است. در این شرایط گزارش مرگ این زن به قاضی مصطفی واحدی بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام تحقیقات را صادر کرد.

از سوی دیگر مأموران به تحقیق درباره این زن پرداختند و متوجه شدند که او با همسرش اختلاف داشته است. برادر این زن به مأموران گفت: خواهرم مدتی می‌شد که با شوهرش درگیری داشت. آنها چند سالی بود که با یکدیگر زندگی می‌کردند اما به تازگی دامادمان زن دوم گرفته بود و همین مسئله باعث شده بود تا آنها مدام با یکدیگر درگیری داشته باشند. خواهرم هوو نمی‌خواست اما دامادمان حاضر نبود از همسر دومش جدا شود.

منبع : eghtesadonline.com

  • احمد عبدالهی