پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مجموعه فدک سرما با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و دارای مهارت فنی و حرفه ای و همچنین نکته بسیار مهمی که امروزه اکثر تعمیرگاه های لوازم خانگی فاقد آن میباشند مدرک جواز کسب و اشتغال در زمینه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی می باشد. که شما عزیزان میتوانید با آرامش خاطر هر گونه از خدمات مربوط به سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج ، سرویس و تعمیر سردخانه در کرج ، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در کرج ، سرویس و تعمیر چیلر در کرج را به گروه فنی فدک سرما بسپارید.

تعمیر کولر گازی کرج

 

در میان انواع سیستم‌ های سرمایشی موجود در بازار ، اسپیلت‌ ها طرفداران بسیاری دارند. این سیستم از انواع برتر کولرهای گازی است که در حقیقت از جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسل آن‌ها است و نسبت به سایر کولرهای گازی و آبی مزیت‌های زیادی نیز دارد. از این رو فروش آن بسیار افزایش‌یافته است. اسپیلت به دلیل ساختمان ویژه‌ای که دارد ، کولرگازی دوتکه نیز نامیده می‌شود. به طور کلی این دستگاه برای تغییر و تنظیم دمای منزل و یا محل کار کاربرد دارد و علاوه بر تابستان ، با مجهز بودن به سیستم گرمایش ، در فصول سرد سال نیز استفاده می‌شود.

تعمیر داکت اسپلیت کرج

 

برای تعمیر چیلر و مینی چیلر تراکمی در کرج نیازمند آشنایی ابتدایی با دستگاه چیلر هستید. چیلر دستگاهی است که توسط یک سیکل برودتی تراکمی یا جذبی برودت را تولید می کند و این برودت را توسط مبدل(شل اند تیوپ،پلیتی و ….) ب سیال در گردش ک عموما آب است میدهد. آب چیلد (سرد شده) توسط پمپ در مدار سرمایشی تهویه مطبوع ، سرمایشی صنعتی قالب و سرسیلندرها سیرکوله میشود و مجدد به مبدل چیلر باز میگردد.

تعمیر چیلر کرج

 

  • ۰۱/۰۵/۲۰
  • احمد عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی