پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به راهکارهای مقرون به صرفه برای نظافت مبل پرداخته ایم زیرا مبل ها نقش بسیار موثری در زیباسازی فضا دارند. از طرفی مبل ها مکان مناسبی برای جذب آلودگی و میکروب ها هستند زیرا در محیطی باز و با ترافیک زیاد قرار دارند و گرد و غبار و ذرات معلق در هوا همیشه روی مبل ها باقی می مانند. بنابراین، مبلمان نمی توانند از آلودگی زباله و ذرات معلق در هوا در امان باشند.

این آلودگی ها اغلب با چشم غیرمسلح قابل رویت نیستند، اما همین مبل می تواند منبع انتقال آلودگی باشد و از آنجایی که مبل ها محصولی لوکس و گران قیمت محسوب می شوند، مقرون به صرفه نبوده و امکان تعویض آن وجود ندارد. کاناپه همیشه جایگزین مبل جدید شد، بنابراین شستن مبل گزینه بسیار خوبی برای خلاص شدن از شر مبل آلوده و کثیف است.

آیا باید به دنبال راه حل های مقرون به صرفه برای تمیز کردن مبل باشم؟
یکی از روش های نگهداری و مراقبت از مبل و حفظ زیبایی اولیه آن شستشوی مبل است که نیاز به تجربه، دقت و ظرافت دارد، یعنی این کار باید توسط افراد متخصص و متخصص انجام شود و همچنین باید انجام شود. . با دستگاه های پیشرفته و به روز برای جلوگیری از هر گونه آسیب. این کار نباید روی بافت مبل تاثیر بگذارد و این شستشو باعث تغییر ظاهر و رنگ مبل نمی شود.

اصولاً شستشوی مبل در منزل یا توسط مبل شوی ها انجام می شود. اگر قصد شستن مبل خود را در منزل دارید، حتماً آن را به درستی بشویید زیرا شستشوی نامناسب تنها به مبل آسیب می زند و هزینه های گزافی را متحمل می شوید. بنابراین فقط به دنبال راه حل های اقتصادی برای تمیز کردن مبل نباشید: کیفیت شستشو نیز برای شما مهم است.

اگر تصمیم دارید مبل را توسط یک مبل شوی شستشو دهید، مطمئن شوید که یک مبل شوی مجرب و کارآمد با سابقه ثابت شستشوی مبل با کیفیت، دقت و ظرافت را انتخاب کنید.

مجموعه دلفین خدمات نظافت مبل را در تهران، اسلامشهر و پرند ارائه می دهد و از جمله مبل شوی های مجربی است که در مبل شویی تخصص دارد و سابقه درخشانی در مبل شویی دارد. مبل نظافتی دلفین دوره های آموزشی متعددی را برای پرسنل فعال مجموعه برگزار می کند تا در هر لحظه بتوانند با روش های جدید شستشو آشنا شوند.

مبل نظافتی دلفین مجهز به تجهیزات مدرن و بی ضرر مبل است که از مواد بی ضرر برای پارچه مبل استفاده می کند تا بهترین شستشو را برای مشتریان فراهم کند.

مضرات شستشوی مبل در خانه
همانطور که در بالا ذکر شد، گاهی اوقات به دلیل انتخاب راه حل های اقتصادی برای شستشوی مبل هنگام شستشو در منزل، به مبلمان آسیب می رساند و در بهترین حالت منجر به کثیفی به اصطلاح چرک می شود و بعد از آن مبل کثیف تر می شود. شستشو

عدم از بین بردن رطوبت ناشی از شستشوی غیراصولی مبل در منزل باعث کثیف شدن سریع مبل و ایجاد بوی بد برای مبل پس از شستشو می شود. علاوه بر این عدم رطوبت و آب ایجاد شده در هنگام شستشو باعث کپک زدن و پوسیدگی پارچه مبل می شود و آلودگی و گرد و غبار بیشتری را از مبل جذب خواهید کرد زیرا رطوبت مبل کاملاً خشک نشده است.

اگر رطوبت ایجاد شده در هنگام شستشو جذب و خشک نشود، روکش مبل کهنه می شود زیرا مرطوب می ماند و خشک نمی شود و ممکن است زودتر پوسیده شود.

در حین شست و شوی خانگی مبل های چرمی، شاهد سفید شدن مبل ها هستیم، به خصوص روی مبل های چرمی تیره که این لکه های سفیدکننده بسیار مشهود است.

ایجاد بوی نامطبوع و بد در اثر شستشوی مبل ها در منزل زیرا رطوبت و آب مبل کاملا خشک نمی شود.

هنگام شست و شوی غیر تخصصی خانگی لکه و پرز روی پارچه مبل خواهید دید.

شستشوی غیر تخصصی مبل به پارچه، چوب و بدنه مبل آسیب می زند.

مزایای استفاده از خدمات تمیزکننده مبلمان
از آنجایی که مبل شوی ها دارای دستگاه های مدرن و پیشرفته برای شستشوی مبل هستند، می توانند در شستشوی مبل بسیار کارآمد بوده و عملکرد خوبی داشته باشند.

زیرا این دستگاه ها مواد شوینده و محلول شوینده را با فشار مناسب مبل مورد نظر بر روی سطح مبل می ریزند و برای شستشو به سطح مبل فشار زیادی وارد نمی کنند بنابراین حتی پس از شستشو نیز هیچ آسیبی به مبل وارد نمی شود. تمام آب و کف ایجاد شده در حین شستشو توسط دستگاهی به داخل دستگاه مکیده شده و آبسو می شود.

منبع : مبلشویی دلفین 

  • ۰۲/۰۶/۲۸
  • احمد عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی