پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

سایت فرهنگی و هنری آهو موزیک مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با متن ترانه و پخش آنلاین

شما می توانید در این رسانه به آرشیو کاملی از تمام خواننده های مجاز داخلی دسترسی داشته باشید.

تمامی موزیک ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی میباشند.

دانلود موزیک شاد و غمگین فقط با لینک مستقیم و رایگان

در صورتی که آهنگ مورد نظر خود را پیدا نکردید کافیست از منوی جستجو نام آهنگ یا خواننده را جستجو نمایید.

  • احمد عبدالهی
  • ۰
  • ۰

مجموعه سوشال باشی به عنوان یک آژانس تخصصی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با این حوزه را با کیفیت بالا گردآوری و ارائه کرده است. یکی از بهترین راه های افزایش درآمد و محبوبیت در در دنیای امروز استفاده از قدرت سوشال مدیاست, اگر چه شبکه های اجتماعی عمر زیادی ندارند اما نقش بسیار پر رنگی در زندگی امروز بشر دارند و بسیاری از کاربران روزانه حداقل یک بار به اینستاگرامتوییترتلگرام و… سر می زنند. از فروشگاه های اینترنتی گرفته تا افراد معروف یعنی سلبریتی ها با استفاده ابزارهای افزایش فالوور سعی در تسریع فرآیند محبوبیت و ایجاد اعتماد برای مشتریان و طرفدرانشان داشته اند. هم اکنون با اهمیت ترین شبکه اجتماعی ایران که از نظر قانونی فعالیت در آن مشکلی ندارد اینستاگرام است که سوشال باشی اقدام به ارائه سرویس های فالوور اینستاگراملایک اینستاگرام, بازدید اینستاگرام و کامنت اینستاگرام کرده است.

 

با توجه به این که بیش از نیمی از فالوورهایی که ارائه می شود واقعی هستند و ممکن است با توجه به محتوا پیج شما unfollow انجام دهند, برای جبران ریزش فالوورها سوشال باشی تعداد فالوور را به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

 
  • احمد عبدالهی
  • ۰
  • ۰

لمینت دندان

لمینت دندان چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با لمینت دندان و اینکه لمینت دندان چیست صحبت نماییم.

تعریف لمینت دندان

امروزه با پیشرفت‌علم خدمات ویژه ای به بشریت ارائه می شود که لمینت دندان یکی از این خدمات می‌باشد. شاید به کرات کلمه لمینت دندان را شنیده باشید، ولی دقیقا ندانید که منظور از این کلمه چه می باشد.

لمینت دندان که نام دیگر آن را ونیر نیز‌می توان گفت، یک روکش نازک بر روی دندان می باشد. وظیفه این روکش نازک زیبایی بخشیدن به لبخند و ظاهر دندان های شما می باشد. 

افراد با توجه به وضعیت دندانشان و سلیقه خود و همچنین صلاح دید دندان پزشک می توانند از این روکش نازک استفاده نمایند. این قطعات کوچک لمینت بر روی دندان های افراد قرار می گیرد و باعث تغییرات مثبتی بر زیبایی و ظاهر و همچنین رنگ  دندان می شود.

 

لمینت دندان تنها وظیفه زیبا سازی دندان های شما را بر عهده ندارد، بلکه می تواند سبب افزایش قدرت و استقامت دندان ها گردد. یکی دیگر از وظایف این روکش نازک و معجزه گر پوشاندن عیوب ظاهری دندان ها است.

این لمینت می تواند ناهمواری ها، شکستگی ها و عیوب دندان را بپوشاند. این یک مزیت عالی می باشد تا شما زیبایی و جذابیت را به دندان های خود بازگردانید.

لمینت ها جنس های مختلفی دارند، لمینت جنس چینی و کامپوزیت رزین نوعی از این لمینت ها می‌باشد. لمینت چینی بهتر از نوع رزین می‌باشد و در برابر لکه مقاوم تر می‌باشد، همچنین ظاهر طبیعی تری را به دندان ها می دهد. مشورت با پزشک معالج می توانید بهترین نوع لمینت را که مناسب دندان هایتان است انتخاب نمایید.

وبسایت دندان ساز در راستای برطرف نمودن نیاز دندانسازان محترم برای خرید آسان، صرفه جویی در وقت و هزینه، راه اندازی شده است. راحتی سفارش و امکان استفاده آسان از وبسایت، امکان پرداخت اینترنتی، امکان مقایسه کالا ها، اطلاعات علمی، امکان استعلام قیمت هاو غیره از جمله امتیازات ویژه وبسایت دندانساز هستند که طی تلاش و تحقیق تیم مجرب و متخصص این شرکت گردآوری شده است.در جامعه پیشرفته کنونی و با تنوع روز افزون کالاها، کمتر دندانسازی بدون تحقیق و بررسی اقدام به خرید مایحتاج لابراتور خود میکند. طراحی بینظیر وبسایت دندان ساز و امکان انتخاب آسان از طریق دسته بندی های هوشمند وبسایت کار را برای دندانپزشکان محترم راحت تر کرده است.

 
  • احمد عبدالهی