پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مجموعه سوشال باشی به عنوان یک آژانس تخصصی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با این حوزه را با کیفیت بالا گردآوری و ارائه کرده است. یکی از بهترین راه های افزایش درآمد و محبوبیت در در دنیای امروز استفاده از قدرت سوشال مدیاست, اگر چه شبکه های اجتماعی عمر زیادی ندارند اما نقش بسیار پر رنگی در زندگی امروز بشر دارند و بسیاری از کاربران روزانه حداقل یک بار به اینستاگرامتوییترتلگرام و… سر می زنند. از فروشگاه های اینترنتی گرفته تا افراد معروف یعنی سلبریتی ها با استفاده ابزارهای افزایش فالوور سعی در تسریع فرآیند محبوبیت و ایجاد اعتماد برای مشتریان و طرفدرانشان داشته اند. هم اکنون با اهمیت ترین شبکه اجتماعی ایران که از نظر قانونی فعالیت در آن مشکلی ندارد اینستاگرام است که سوشال باشی اقدام به ارائه سرویس های فالوور اینستاگراملایک اینستاگرام, بازدید اینستاگرام و کامنت اینستاگرام کرده است.

 

با توجه به این که بیش از نیمی از فالوورهایی که ارائه می شود واقعی هستند و ممکن است با توجه به محتوا پیج شما unfollow انجام دهند, برای جبران ریزش فالوورها سوشال باشی تعداد فالوور را به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

 
  • ۰۱/۰۳/۰۴
  • احمد عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی