پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

پرشام

سایت تخصصی فروش محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد ، با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید.

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وسایل چند کاره و چند منظوره همیشه در اولیت خرید و سبد کالای خانواده ها بودند چرا که با یکبار هزینه شما دو تا سه وسیله را همزمان باهم خریداری کرده اید. این موضوع نه تنها صرفه اقتصادی برای ما دارد بلکه به جهت کوچک شدن خانه ها و کمبود فضا هم برای ما به صرفه است. با کوچک شدن خانه ها و کمبود فضا نیاز به فضای ذخیره سازی وسایل بیشتر شده و همینطور فضای محدودی برای قرار دادن وسایل متعدد است در این بین مبل تخت خواب شو میتواند یک گزینه عالی و فرشته نجات برای ما باشد.

اگر به دنبال مبلمان چند منظوره هستید که باعث صرفه جویی در فضا و راحت تر شدن زندگی شما در خانه شود حتما خرید مبل تختخواب شو را جدی بگیرید چرا که خودش به تنهایی بسیاری از مشکلات شما را رفع میکند.

اما این سوال پیش می آید که مبل تختخواب شو چیست؟

خرید کاناپه تختخواب شو

خرید مبل تختخواب شو ایده ای اقتصادی یا خریدی تجملی!؟

مبل تختخواب شو چیست؟

به طور خلاصه میتوان مبل تختخواب شو را ترکیب هوشمندانه و همه کاره مبل و تختخواب دانست. مبل تختخواب شو فوراً و بدون معطلی فضای خواب راحت را فراهم می کند و البته میتواند علاوه بر تخت خوابی نرم و آرامش بخش یک فضای ذخیره سازی، یا یک باکس بسیار جا دار هم به شما هدیه دهد، این بسیار هیجان انگیز است. اصولا مبل تختخواب شو یک کاناپه است که می توان آن را به تخت تبدیل کرد که در زیر نشیمن این مبل یک فضای ذخیره سازی برای گذاشتن انواع وسایلی که شاید در خانه جایی برای آن ها نداشته باشید یا حتی بالشت و پتو برای خواب را قرار داد. یک مبل تختخواب شو را می توان برای استفاده روزمره در آپارتمان های کوچک خریداری کرد. در روزگاری که خانه ها با متراژ پایین ارائه میشوند داشتن هر اتاق برای فرزندان کاری دشوار و گاهی محال است. در این حالت داشتن مبل تختخواب شو میتواند به کمک شما بیاید. شما با خرید مبل تختخواب شو برای اتاق فرزندتان نه تنها به او یک تخت خوابی زیبا بلکه یک مبل هم هدیه داده اید تا در طول روز از آن استفاده کند و در شب و هنگام خواب هم به عنوان تخت خواب از آن بهره ببرد. مبل تخت شو یک نفره میتواند بهترین گزینه برای اتاق فرزند شما باشد هم مبل است، هم تخت خواب یک نفره و هم باکسی برای قرار دادن وسایلش.

  • احمد عبدالهی
  • ۰
  • ۰

بازاریابی… کلمه‌ای که بار سنگینی به دوش می‌کشد. بازاریابی قلق خاصی دارد، به همین خاطر است که تیم بازاریابی تا این اندازه برای سازمان‌ها مهم و لازم هستند. مهم‌ترین چیز در بازاریابی پیدا کردن قلق کار و خرج کردن خلاقیت است. اما اگر تیم بازاریابی سرگرم دسته‌بندی مشتری‌ها یا تهیه گزارش باشند، چقدر برای خلاقیت و ایده فضا می‌ماند؟!

ویژگی‌های نرم‌افزار بازاریابی اوج

دسته‌بندی مخاطبان هدف بر اساس پارمترهای مختلف (لیست بازاریابی)

طراحی و اجرای کمپین بازاریابی برای لیست‌های بازاریابی مختلف

ارتباط کمپین‌ها با مخاطبان از طریق کانال‌های مختلف (SMS، پیام صوتی، ایمیل، نامه و…)

دریافت بازخوردهای (فیدبک‌های) مخاطبین از کانال‌های مختلف در هر کمپین و تبدیل آن‌ها به سرنخ فروش

افزایش کیفیت سرنخ‌ها و افزایش نرخ تبدیل آن‌ها به مشتری

گزارش‌گیری آسان از میزان بودجه، هزینه‌های صورت‌گرفته، انتظارات فروش و فروش واقعی برای هر کمپین

گزارش مقایسه کمپین‌ها بر اساس نوع، بازه تاریخی، تعداد سرنخ‌های تولیدشده و میزان درآمد

  • احمد عبدالهی